وب سایت نویس

وب سایت نویس

وب سایت نویس

وب سایت نویس

طراحی سایت حرفه ای

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ


طراحی وب سایت های حرفه ای و قوی که مطابق با آخرین متدهای روز دیزاین شده باشد و با آخرین استانداردها همخوان بوهد ، طبع کاربران بروز را اقناع و متدهای روز طراحی وب را ارضاء کند.
طراحی سایت حرفه ای
شرکت داده ورزان ، که 11 سال است در زمینه طراحی وب فعالیت تخصصی دارد ، با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص ، که هر یک در کار و تخصص خود حرفه ای و شماره یک محصوب می شوند ، مفتخر به ارائه راه کارهای تخصصی و نرم افزارهای پیشرفته طراحی سایت حرفه ای است که کسب و کار و شرکت/سازمان شما را ، اعتباری مجازی و وجهه ای شایسته در اینترنت دهد. لذا می توانید با استفاده از خدمات ما، با طراحی قالب گرافیکی اختصاصی و تنها ظرف مدت دو تا سه هفته، صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید.  اما در پاسخ به این سوال کهحرفه ای ترین برنامه طراحی سایت کدام است و حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت کیست و کی می توان گفت که طراحی وب سایت به صورت حرفه ای انجام پذیرفته است ، ملاک های تشخیص این موضوع عبارتند از : 
 

طراحی سایت حرفه ای:

ملاک های حرفه ای بودن سایت:

  • طراحی گرافیک مدرن اختصاصی : شناخت آخرین روش های طراحی اینترفیس و متدهای روز وب دیزاین مانند طراحی ریسپانسیو ، طراحی پروگرسیو ، طراحی تخت ، طراحی مترو ، ماتریال دیزاین و ... و بکارگیری استانداردهای UI و UX در طراحی تم سایت ، تلاش در جهت پیداکردن شناخت عمیق از کسب و کار و سازمان مشتری ، زمینه و فیلدکاری او و محصولات و خدماتش ، طیف مخاطبینش و ارائه پیشنهادهای متناسب تخصصی و شنیدن نظرات و فیدبک های مشتری و اعمال تغییرات لازم تا حصول رضایت کامل مشتری از دیزاین. 
  • مهندسی محتوا : وقتی می شود طراحی سایتی را حرفه ای تلقی کرد که طراحان آن ، بر اساس پارمترهایی نظیر موضوع و فیلدکاری سایت ، هدف سایت (اطلاع رسانی،فروش،تبلیغات،بازاریابی اینترنتی، فرایندهای سازمانی) و نوع محتوا (متن ، عکس ، فیلم ، صوت) و با در نظر گرفتن میزان استطاعت مشتری در تولید محتوای غنی ، تولید عکس ها و فیلم های باکیفیت و حجم و نرخ آپدیت لازم ، طوری محتوای سایت را مهندسی کند که مشتری بتواند با هزینه ای حداقلی ، پاسخی بهینه دریافت کند و زیبایی و جذابیت سایت ، در ترکیب تم آن با محتوای آن ، جلوه پیدا کند. 
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو و سئو : از ملاک های طراحی سایت حرفه ای و سئو این است که شرکت طراح با اطلاع از آخرین آپدیت های الگورتیم های گوگل و دانستن قواعد بهینه سازی بای موتورهای جستجو ، سئو ، کاربر را در اتخاذ استراتژی سئوی صحیح و درستکارانه ، راهنمایی کند و او را از ارتکاب به خطاهای سئویی و فریب های رایج بازدارد.  
طراحی یک وب سایت حرفه ای
  • سادگی کاربرد و کاربرپسندی : وقتی کاربر ادمین و وبمستر مدیر سایت ، با پانل مدیریت سیستم مدیریت محتوا ، کار می کند بتواند با حداقل دانش فنی ، به راحتی تمام و بدون دغدغه ، سایت را بروز کند و از کار کردن با نرم افزار مدیریت سایت ، حسی مطلوب و خاطره ای خوشایند داشته باشد در اینصورت می توان گفت طراحی سایت حرفه ای داینامیک صورت گرفته است. 
  • وحدت نمایش در مرورگرهای مختلف : بررسی و تست خروجی نهایی سایت در ورژن های مختلف مرورگرهای اینترنتی از کروم و فایرفاکس گرفته تا سافاری و اپرا و حتی اینترنت اکسپلورر! نسخه های قدیمی تر مرورگرها، سیستم عامل های گوناگون. نحوه نمایش راست به چپ . چپ به راس حروف و علائم و اعداد. تست روانی عملکرد افکت ها و کدهای سمت کلاینت و حداقل استفاده از پهنای باند و پردازش مرورگر و پی سی کاربر.
  • طراحی نسخه مخصوص موبایل و تبلت : استفاده از متدهای طراحی ریسپانسیو برای مدیریت نمایش سایت در ابعاد و رزولوشن های مختلف دیوایس های گوناگون اعم از موبایل ها ، فبلت ها ، تبلت های هفت اینچی و ده اینچی و مانیتورهای دستکتاپ و ابعاد درشت تر. امکان ارائه نسخه مخصوص موبایل و تبلت ، قابل نصب بصورت اپ اندرویدی روی دیوایس هایی با سیستم عامل اندروید و یا آی او اسی برایآیفون و آیپاد اپل.
  • طراحی مالتی مدیا و چندرسانه ای : یکی دیگر از ملاک های طراحی وب حرفه ای ، استفاده از چندرسانه ای ها مانند عکس ، ویدیو و فیلم ، صوت و تصویر است. عدم استفاده از فلش که در حال محو شدن است و در عوض بکارگیری افکت ها و انیمیشن های روز HTML5 و CSS3 و JQuery و دیگر کتابخانه های جاوااسکریپت که ضمن جلوه بخشی بصری به سایت و ایجاد جذابیت خیره کننده ، سرعت لود صفحه را پایین نیاورده و پردازش سنگین به مرورگر کاربر تحمیل نمی کند.
  • برنامه نویسی امن : از دیگر ملاک های حرفه ای بودن طراحی یک وب سایت، عدم وجود ضعف های امنیتی و نقاط آسیب پذیر است که به هکرها و نفوذگران امکان تخریب ، مخدوش کردن وجهه و لطمه زنی به اعتبار سایت را بدهد. عدم بکارگیری کامپوننت های مشکوک ، برنامه نویسی ایمن ، انجام تست های مختلف روی کدهای توسعه یافته قبل از انتشار و بررسی های فصلی امنیت سایت ، مانع از بروز دغدغه برای صاحبان سایت می شود. 
  • مدیریت سرعت لود صفحات : اگر سایتی زیبا و جذاب و مدرن و بروز باشد اما با متوسط سرعت و پهنای باند اکثر مخاطبینش ، تناسب نداشته باشد طوری که دیر لود شود و کند باز شود ، قطعا آن سایت ، سایتی حرفه ای نخواهد بود. کاهش حجم کدهای اچ تی ام ال ، بکارگیری دستگیره های مناسب سی اس اسی ، بکارگیری روشهای فشرده سازی فایل های متنی سی اس اسی و جی اسی قبل از ارسال به مرورگر مخاطب و کاهش مناسب بدون افت کیفیت تصاویر و فیلم ها ، در کنار سرورهای قدرتمند و نرم افزار مهندسی با کدهای بهینه و تنظیمات کش کردن استاندارد ، کمکی موثر برای بهبود سرعت ویزیت سایت شما و دادن تجربه ای دلپذیر به کاربران در کارکردن باسایتی داینامیک و پویا است.
  • ناوبری مناسب کاربر در سایت : کاربر وقتی احساس کار کردن با سایتی قوی و حرفه ای را خواهد داشت که بتواند با حداقل کلیک ممکن به محتوا یا مطلب خود برسد. استفاده از منوهای سلسله مراتبی پیش رونده یا پایین افتادنی ؛ بکارگیری نوار پیشروی که موقعیت فعلی کاربر و مسیری که پیموده را به وی نشان می دهد ، سرچ کارآمد ، لینک هایی که در فوتر یا سایدبار سایت ، کاربر را به اهم مطالب و بخش های مهم سایت هدایت می کند ، می تواند کمکی شایان به ناوبری و وبگردی کاربر در سایت بکند.
 

مهمترین نکته در طراحی سایت حرفه ای ، ایجاد حس بروزبودن و مدرن بودن در مخاطب بازدیدکننده است تا سایت را قدیمی ، از مد افتاده و نامعتبر ارزیابی نکند بلکه از وجاهت و کیفیت سایت ، پی به خوشنامی و اعتبار صاحب سایت برده ، اعتمادش در مراوده با شرکت/سازمان صاحب سایت ، برانگیخته شود.  

اما سایت حرفه ای را ، تیمی حرفه ای متشکل از افراد حرفه ای و شرکتی حرفه ای با مدیریتی قوی ، طراحی خواهد کرد. لذا علاوه بر امکان بررسی میزان حرفه ای بودن سایت های طراحی شده توسط یک شرکت ، می توان میزان تخصص و حرفه ای بودن پرسنل و کارکنان و کادرفنی و پشتیبانی آن را هم بر اساس ملاک هایی که در پی می آید سنجید و همچنین می توان میزان قدرت و قوت شرکت و مدیریت آن را هم ارزیابی کرد. در روزگاری که صداقت گوهری کمیاب است و در مملکتی که متاسفانه ، باب ادعا و لاف گزاف زدن باز است ، همه ادعای حرفه ای بودن دارند و مشتری دغدغه دار که در صدد یافتن پارتنری معتبر و قابل تکیه است ، باید ملاک هایی روشن و مقیاس هایی قابل اندازه گیری از عملکرد و موجودیت واقعی شرکت های طراح وب  داشته باشد تا بتواند سره را از ناسره تشخیص داده ، طراحی وب خود را به شرکتی واقعا خوب و معتبر بسپارد. اتفاقی که در صورت رخداد صحیح ، می تواند کمک کند صاحب سایت ، با خیال راحت ، سراغ دیگر فرایندهای کاری و سازمانی خود برود و مطمئن باشد که بهترین گام را در وب خود برداشته است که می تواند بی تشویش ، روی این لایه ، لایه های بعدی کسب و کار را توسعه و بهبود بخشد.    
طراحی حرفه ایی وب سایت
 

ملاک های حرفه ای بودن تیم طراح سایت:

 
  • مشتری مداری  : وقتی می توان پرسنل یک شرکت طراح سایت را یک تیم طراح سایت حرفه ای خطاب کرد ، که با داشتن درک صحیح از اعتبار مشتری و حساسیت وجهه مجازی او ، همیشه و در همه حال ، خصوصا در هنگام بروز بعضی اشکالات و اختلالات ، یار و همراه مشتری باشند و از پیگری های او خسته نشده ، مایه امنیت خاطر و آرامش وی باشند. 
  • بی ادعایی و عطش دانستن  : از ملاک های حرفه ای بودن نفرات فنی ، در کمال باسوادی و دنش فنی بالا اما بی ادعایی ایشان در دنیایی مدرن است که هر روز با سرعت بسیار پیشرفت می کند و انچه شما مسلط و حرفه ای هستی به زودی کهنه و دموده می شود. لذا کادر فنی حرفه ای همیشه اشتیاق خود را برای دانشتن و یادگیری تکنیک های روز با بی ادعایی و تقویت خلاء درونی بهبود می دهند.
  • مشاوره صادقانه  : از دیگر معیارهای حرفه ای بودن کادر یک شرکت طراح وب ، این است که قبل از فکر به نفع شرکت به منفعت مشتری بیندیشند و به او مشاوره صادقانه بدهند که متضمن مصالح او باشد تا مدافع سیاست های خودشان. 
  • کمک به مشتری : با احساس همدلی و همدردی با مشتری ، هرکجا ایده ای در کمک به او و کسب و کارش به ذهن شان می رسد ، اگر می توانند بهبودی در سایت او و یا میزان بازدیدش بدهند ، اگر می توانند او را راهنمایی کنند که بهتر دیتااینتری و وبمستری کند ، دریغ نکنند.
  • اطلاع رسانی مداوم  : از دیگر ملاک های تشخیص ، این است که تیم فنی در تمام مراحل طراحی یک سایت حرفه ای ، مشتری را از روند اتفاقات و پیشرفت پروژه ، بصورت سیستماتیک آگاه کنند و در هر مرحله ، از وی نظرخواهی کنند تا پروژه مطابق با میل و بر اساس مصلحت مشتری پیش رود.  

طراحی وب حرفه ای
 

ملاک های حرفه ای بودن شرکت طراح سایت:

 
  • اعتقاد به وب   : خود شرکت طراح ، با اعتقاد راسخ به وب و فناوری ، تمام روندهای کاری خود را الکترونیکی ومکانیزه کرده باشد و امکان انجام امور ، پیگیری فرایندها ، واریز وجه و ... را از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده باشد.
  • مشتریان راضی   : چون افراد زیادی مشتاق دیدن نمونه طراحی سایت حرفه ای هستند ، تا با دیدن طراحی سایت های تخصصی و حرفه ای ، شرکت طراح خوب را شناسایی کنند می توان به قاطعیت گفت شرکتی در ادعای خود مبنی بر پذیرش سفارش طراحی سایت حرفه ای صادق است که در صورت تماس با مشتریانش ، از روی صفحه نمونه کارها و یا معرفی پروژه هایش ، مشتریانش از خدمات او ابراز رضایت کامل کنند.
  •  مدیریت قوی   : دانش وب دیزاین ، دانشی جدید است و متخصصین کهنه کار آن سنی بالاتر از سی و چندسال نخواهند داشت اما دانش مدیریت دانشی دویست ساله است! از ملاک های تشخیص حرفه ای بودن یک شرکت طراح ، شناخت مدیریت آن است که اگر فردی جاافتاده ، مجرب ، با حکمت و صاحب منش و تدبیر و نگرش باشد ، قطعا در تمام ارکان مجموعه خود  ، این شعور را ، نهادینه کرده است.  
  • قیمت و تعرفه شفاف   : از آنجا که افراد زیادی جویای دانستن تعرفه طراحی سایت حرفه ای هستند و می خواهند بدانند قیمت طراحی وب سایت حرفه ای چقدر است و با چه مبلغی می توان متحمل هزینه طراحی حرفه ای وب سایت شد ، لازم بذکر است که یکی از ملاک های یک طراح وب حرفه ای ، شفافیت قیمت و درج لیست قیمت و تعرفه ها ، قابل دسترس برای عموم ، روی سایت است. 

حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت
 
اگر شما هم درحال تحقیق برای یافتن یک شرکت طراح وب حرفه ای و خواستار ساخت یک سایت قوی و حرفه ای هستید ،  شایسته دریافت خدمات از بهترین شرکت طراح سایت کشور هستید که خود را مفتخر به ارائه سرویس به شما می شمرد.  
  • مهندس میر علی میری

نظرات  (۲)

با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام 
بنده وبلاگ بنده وبلاگ شما رو دنبال می کنم اگر مایلید شما هم وبلاگ بنده رو دنبال کنید 
متشکرم 
پاسخ:
خیلی ممنون از نضرطان 
با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام 
بنده وبلاگ بنده وبلاگ شما رو دنبال می کنم اگر مایلید شما هم وبلاگ بنده رو دنبال کنید 
متشکرم 
پاسخ:
با سلام ببخشید که انقدر دیر جواب می دم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی