وب سایت نویس

وب سایت نویس

وب سایت نویس

وب سایت نویس

طراحی گرافیک

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ق.ظ


  • طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی

    طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی

    اولین کار برای ورود به عرصه ی بازار اینترنتی و تجارت آنلاین ، طراحی سایت مناسب و استاندارد با توجه به نیاز می باشد. طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت تبلیغاتی ، طراحی سایت نیازمندی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت پزشکی و ...
  • بهینه سازی سایت و سئو ( Seo )

    بهینه سازی سایت و سئو ( Seo )

    موتورهای جستجو ۸۵% از بازدید واقعی شما را تشکیل میدهد. اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند. امروزه داشتن تنها یک سایت کافی نیست ، سئو یکی از نیاز های هر سایتی است. رعایت اصول سئو در سایت باعث موفقیت میشود و بازدید فراوانی برای آن به ارمغان بیاورد.
  • بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

    بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

    در هر صنف و شغلی که هستید، بازاریابی محصولات و خدمات خود را به ما بسپارید. ما با به کارگیری روشهای مختلف بازاریابی اینترنتی ، به شما در پیشبرد اهدافتان کمک نماییم. شرکت طراحی سایت مبنا این اطمینان را به شما میدهیم که هر میزان در زمینه وب سرمایه گذاری نمایید ، سرمایه و مشتریان شما افزایش یابد.
  • طراحی واکنش گرا ( Responsive )

    طراحی واکنش گرا ( Responsive )

    با پیشرفت تکنولوژی های نمایشی مانند تبلت و موبایل و لبتاپ و ...، طراحی وب سایت ها باید طوری باشد که با توجه به تکنولوژی، بتواند خود را سازگار نماید. به این کار طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو می گویند. یکی از تخصص های اصلی و مهارت های ویژه ی شرکت ما، طراحی Responsive یا طراحی واکنش گرا است.
  • طراحی قالب گرافیکی اختصاصی

    طراحی قالب گرافیکی اختصاصی

    تمامی سایت های طراحی شده توسط ما، با نظر مشتری طراحی قالب خواهد شد. گرافیست های ما ، طرح ها و ایده های شما را برای سایتتان جلا می دهند و از آنها یک سایت حرفه ای درست می کنند. قالب سایت شما اختصصاصی و مطابق با سلیقه ی شما و ایده های گرافیست های حرفه ای شرکت مبنا خواهد بود.
  • مشاوره و پشتیبانی رایگان

    مشاوره و پشتیبانی رایگان

    سیاست های اصلی شرکت مبنا، آسودگی مشتری از بابت کار خود است. ما برای این کار با مشاوره های رایگان و جامع، در کنار شما خواهیم بود. پشتیبانی از کار شما وظیفه ی اصلی ماست و ما شما را از بابت کارتان آسوده خاطر نگه خواهیم داشت. مشاوره های ما از قبل قرار داد، آغاز و تا هر زمان که شما بخواهید ادامه میابد.
  • طراحی لوگو و ست اداری

    طراحی لوگو و ست اداری

    یکی از مشخصه ها و جلوه های مهم در ذهن مشتریان هر شرکت، لوگو و ست های اداری ( اعم از سربرگ ، کارت ویزیت ، کاتالوگ و...) می باشد. که می توان با برقراری ارتباطی هارمونی بین این موارد ، و حتی وب سایت شرکت، در ذهن مشتری اثری مثبت گذاشت و در یک نگاه کلی به او نشان داد که شرکت دارای نظم و قاعده ی مشخص است.
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

    عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

    مسلما عکس هایی که از محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه می دهیم، تاثیر فوق العاده زیادی در انتخاب آنها خواهد گذاشت. نهایت واقعی بودن عکس نسبت به محصول ما و همچنین بالا بودن کیفیت و نورپردازی از محصول می تواند برای ما ایجاد عکسی نماید که باعث انتخاب راحت مشتری شود که در عصر حاضر عکاسان صنعتی با هنر آفرینی خود این مهم را برای ما انجام میدهند.
  • طراحی بنر های تبلیغاتی

    طراحی بنر های تبلیغاتی

    با توجه به اینکه تبلیغات رک مهمی در معرفی ما به کاربران و مشتریان می باشد، داشتن بنر های تبلیغاتی که شامل شعار و مفهومی جذاب برای جذب نگاه کاربر باشد، اصل مهمی در ایجاد بنر های تبلیغاتی است؛ همچنین داشتن طرح و رنگی متناسب با محل قرار گیری کار و تشابهی با رنگ های سازمانی شرکت و وب سایت ما، نکته مهم بعدی در طراحی بنر می باشد.
  • تولید محتوا

    تولید محتوا

    اگر قصد داریم وب سایتی طراحی نماییم که دارای بازدید فوق العاده خوب و هدفمند در مورد کار ما داشته باشد، باید از رکن مهمی به نام تولید محتوای هدفمند استفاده نماییم. در این راه ما می توانیم مشاور مناسبی برای شما باشیم تا مفاهیم مهم و محتوای ارزشمند خود را بشناسید و آنها را تولید نمایید و در اختیار کاربران خود قرار دهید.
  • برندسازی

    برندسازی

    تمامی تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات و خدمات مسلما دوست دارند نام برند آنها به محبوبیت و شهرت برند نایک ، برند اپل ، برند بنز و سایر برندهای مطرح در جهان برسد. شاید برند محبوبی که در کشور ایران این روزها بر سر زبان افتاده است برند دیجی کالا می باشد، که با آنالیز راه این شرکت های بزرگ و پیاده سازی برندسازی می توان راحت به این شرایط دست پیدا نمود.
  • تحلیل و بررسی سایت

    تحلیل و بررسی سایت

    یکی از بزرگ ترین فعالیت ها که باعث رشد و پیشرفت ما خواهد شد تحلیل و بررسی می باشد، برای داشتن سایتی موفق نیز داشتن آمار مناسب برای تحلیل رفتار کاربران و مشتریان، بسیار مهم و لازم می باشد. شرکت طراحی سایت مبنا با داشتن تخصص و تجربه کافی می تواند در این راه شما را رهنمود نماید تا با تحلیل مناسب بتوانید روند پیشرفت خود را تسریع و بهبود ببخشید.
  • مهندس میر علی میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی