وب سایت نویس

وب سایت نویس

وب سایت نویس

وب سایت نویس

بهترین نکات

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ


19


مقاله سئو و بهینه سازی سایت

سئو در سال 2015


سئو همواره در حال تغییر است و به مرور زمان برخی از روش های بهینه سازی وب سایت بیهوده و بی اثر و برخی دیگر ارزش بیشتری یافته اند. برای آنکه بودجه سئو وب سایت خود را به صورت درست هزینه نمایید باید از اثرگذارترین روش های سئو و بهینه سازی وب سایت مطلع باشید. برای آنهایی که با کلمه سئو آشنا نیستند به دانش بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو جهت نمایش هر چه بیشتر در کلمات کلیدی مرتبط برای نتایج جستجو گفته می شود. سئو و بهینه سازی وب سایت امروزه یکی از اثرگذارترین روش های تبلیغات می باشد که شرکت ها با توجه به این موضوع در حال سرمایه گذاری در این مورد هستند. در این مقاله به شما مهترین نکات را برای بودن در بالاترین نتایج گوگل در سال 2015 بیان می نمایم:

  • شما باید پیوسته مقالات مفید و مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی مورد نظر را در سایت با یک بازه زمانی مناسب بارگذاری نمایید و سعی کنید تا می توانید موضوعات، مشکلات و نیازهای مشتریان خود را با درج مقالات وب سایت خود تحت پوشش قرار دهید. در سال 2015 مهترین مسئله سئو وب سایت داشتن محتوای خوب، کافی و مناسب می باشد.

  • موتورهای جستجو نظیر گوگل امروزه بیشتر به کاربر پسند بودن وب سایت توجه می نمایند بنابراین توصیه می گردد طراحی سایت خود را بر اساس دانش روز تغییر داده و وب سایت شما حتما سازگاری کامل جهت نمایش در مرورگرهای مختلف از قبیل موبایل را داشته باشد. با توجه به میزان استفاده بالا از موبایل برای جستجو و مرور وب داشته نسخه موبایلی وب سایت به یک ضرورت تبدیل شده است. برای چک نمودن اینکه وب سایت شما نسخه موبایلی دارد و یا خیر می توانید از نرم افزار Mobile-Friendly Test گوگل استفاده نمایید.
  • سرعت وب سایت همواره یکی از مهمترین فاکتور های رنکینگ وب سایت بوده است و بنابراین توصیه می گردد حتما وب سایت خود را از نظر سرعت لود شدن برای کامپیوتر و موبایل به صورت جداگانه بررسی نموده و آن را بهینه سازی کنید. برای چک کردن سرعت وب سایت می توانید از نرم افزار Page Speed گوگل استفاده نمایید.

  • امروزه هر یک کاربر در اینترنت عضو یک شبکه اجتماعی می باشد و فعالیت در شبکه های اجتماعی با توجه به تعداد استفاده کنندگان بالا و اثر گذاری آن به امری ضروری برای رسیدن به بهترین نتیجه برای سئو سایت تبدیل شده است. بهترین شبکه های اجتماعی در زمینه شغلی خود را انتخاب و بررسی نموده و به طور روزمره در آنها فعالیت نموده و مطلب بگذارید.
  • برای آنکه مقالات خود را جذاب تر نمایید می توانید از سایر مدیاها نظیر تصاویر، فیلم و انیمیشن استفاده نمایید. استفاده از این المان ها در مقالات وب سایت باعث اثر بخشی بیشتر مقاله ها می گردد و حس بهتری در کاربران نسبت به مقالات فقط متنی ایجاد می نماید.
  • بهتر است که به جای آنکه تمام تمرکز خود را بر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بگذارید به بهترین روش ارائه اطلاعات به مشتریان و مخاطبان خود توجه نمایید. در صورتی که شما سایت خود را به گونه ای پیاده سازی نمایید تا کاربر متقاعد گردد مدت زمان بیشتری در وب سایت شما باقی بماند این مورد تاثیر بسیار مثبتی بر روی سایت شما خواهد داشت. مدت زمانی که کاربر بر روی وب سایت شما صرف می کند امروزه یکی از مهترین فاکتور های رنکینگ وب سایت می باشد.
  • امروزه ثابت شده طراحی فلت و دو بعدی حس بسیار بهتری در کاربر ایجاد می کند و باعث می شود تا کاربر درک بهتری از وب سایت داشته باشد. به شما توصیه می شود طراحی وب سایت خود را بر اساس سبک های جدید طراحی سایت پیاده سازی کنید.
  • دقت نمایید تمامی کارهای که برای سئو وب سایت خود انجام می دهید به صورت طبیعی باشد و بک لینک سازی را به صورت غیر طبیعی انجام ندهید و این کار را حتما زیر نظر متخصص سئو انجام دهید.

  • مهندس میر علی میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی